dimarts, 31 de desembre del 2013

Adéu 2013 !!!!

Avui s'acaba l'any. 
Ha estat un bon any? No sé, han passat moltes coses. Jo de les que m'han passat a mi en destacaria les següents:

  • Una companya va ser mare per primer cop d'una nena preciosa
  • Vaig assistir a una sèrie de xerrades de la Fundació Joan Maragall molt enriquidores sobre els evangelis
  • Benet XVI deixa el càrrec de Papa, el succeeix Francesc, que ja publica la seva primera encíclica (Envangelii Gaudium)
  • L'Arcadi Oliveras i la Teresa Forcades engeguen el procés constituent
  • Tinc l'oportunitat de viatjar a Albània
  • Celebro els 25 anys de mestre de la Companyia de Maria
  • La meva mare fa 70 anys i fem festa grossa
  • Participo de la Via Catalana
  • Persones estimades han traspassat
  • El Barça guanya la lliga
  • Un matrimoni conegut es queden sense feina, però gràcies a Déu tots dos tornen a treballar
  • Una coneguda m'anuncia que després de 15 mesos d'estar a l'atur tornarà a treballar
  • Un nebot fa 18 anys, pot anar a la universitat i es treu el carnet de conduir
  • Els polítics d'aquí diuen que hi haurà consulta el 9 de novembre
  • Els polítics d'allà diuen que nanai.
  • L'estiu no és dels més calorosos.
  • Segueixo boig i enamorat de la meva feina (malgrat les retallades)
  • Tinc un companys i unes companyes fenomenals (sobretot dues "chatis")
  • Segueixo tenint bona salut
Els anys no són ni bons ni dolents, senzillament són. Només depèn de com els visquem. Si els vivim amb il·lusió, esperança i alegria que un món millor és possible, existeix un any dolent? No pot ser que els 365 dies d'un any siguin tots dolents! Que ens en passen moltes i de molts colors. Siguem optimistes i quedem-nos amb allò que val la pena guardar al nostre interior, la resta, a l'arxiu rodó (la paperera)
Bon Any 2014 a tothom! (Rajoy inclòs, que jo malgrat tot, sóc respectuós i intento no ser un polític mentider que diu que no tocarà les pensions ... )



Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada