dimecres, 17 de novembre del 2010

I ja som a dimecres

Ja som a dimecres. I la meva bústia segueix quasi impoluta. El meu correu electrònic també. No rebo informació dels partits. Només dos m'ha enviat la papeleta i un breu, però molt breu resum del seu programa. Ah, però un em diu que si vull tenir-lo tot que me'l baixi d'internet. És evident que jo en sóc usuari, però, vols dir que tothom trindrà la paciència de baixar-se'l. Jo diria que cada cop més els partits cerquen que votem més a la persona que al partit i al programa. No sé, és un pensament ... I com que no sóc polític ni diputat, ni tinc un soc extraordinari i amb un conveni que més d'un voldria, me'n vaig a treballar, que si més no, m'ho passo millor millor que escoltant polítics i parlant de política.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada